منتدى الدكتور /مسعد سيد محمد كتبى لطلاب التاريخ والحضارة
**جميع الاراء و المشاركات الموجودة في المنتدى لا تعبر بالضرورة عن رأي الدكتور مسعد أو رأي إدارة الموقع **
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى لطلاب التاريخ والحضارة فى كلية اللغة العربية بالمنصورة

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

بخصوص التعيين فى القسم ؟

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1بخصوص التعيين فى القسم ؟ Empty بخصوص التعيين فى القسم ؟ الأحد 16 يناير 2011, 8:57 am

رمضان كريم

بالنسبة لتعيين الجامعة انا بس عايز اشكر القسم انه محطش اسم كليتنا فى الاعلان بتاع المعيدين اللى طلع بتاريخ 7\1\2011 وذلك لتلبية رغبة اوائل القسم بجد انا فرحت جدا لما ملقتش اسم كليتنا فى الاعلان والا كان هيتعين ناس من برة الكلية , بس بردو احنا عايزين نعرف بس التعيين هيبقى امتى انا اخر مرة عرفت ان القسم هيعين 4 معيدين فى قسم التاريخ وعرفت انه هيبقى تكليف من دفعة 2009\2010 وعرفت بردو انه هيبقى فى تخصصات التاريخ القديم والتاريخ الحديث والمعاصر وسألت فى الجامعة قالولى لو فى اربعة هيتعينو يبقو هيخدو الاول والتانى على قسم التاريخ فى 2009 والاول والتانى على قسم التاريخ فى 2010؟ فانا يادكتور عايز اتأكد بس من المعلومات دى وشكرا .

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]